این روزهای من...

این روزهای من...

جریان زندگی این روزهایم

گره خورده به تو ....به او....

به شهری که سالها نمیشناختمش

به حسی که سالها نفهمیده بودمش....

جریان زندگی این روزهایم

مثل جریان آب دریاست

پر از جزرو مد...

نا آشنای آشنا شده ام

حرف های جدید

اتفاقات جدید

پیش ازین کهنه بودم انگار...

و حالا تو ...و اوها

زندگیم را توی مشت هایتان میفشارید

و من گاهی

چه مظلومانه فقط مچاله میشوم...

فقط مچاله....

 

نازنین عابدین پور



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت18:18---5 دی 1393
روزی میرسد که دلت برای من که نه ولی برای روزهای باهم بودنمان تنگ میشود...
برای من که نه ولی برای مواظب خودت باش گفتن هایم تنگ میشود....
برای من که نه ولی برای نگاهی که تا پیچ سر کوچه تعقیبت میکرد تنگ میشود....
برای من که نه ولی برای دلی ک نگرانت میشد تنگ میشود....
راستش برای اینها که نه.... برای خوده من....دلت خیلی تنگ میشه مطمینم.


احمد
ساعت12:19---8 آذر 1393
خخخخخخخخ
ببینم راستشو بگو نکنه عاشق شدی ؟
خخخ
پاسخ:نهههههههههههههه بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 آبان 1393برچسب:همه چی خوبه اما یه سری چیزا عجیبه,,,,, ] [ 17:18 ] [ دختر رویایی ]
[ ]